267 mil, 2.4 saniye 0-60. 1200 hp Alüminyum Narrow Angle W16 8 Litre Motor, taban fiyat 2.400.000 $ olduğunu.Bugatti Veyron Mart 2007 tarihinde SSC Ultimate Aero için başlık kaybetmesine rağmen, Bugatti yeni 2010 Super Sport Sürüm, Temmuz 10, 2010 tarihinde Almanya'da rekor meydan ve Veyron bir kez daha 267 de dünyanın en hızlı araç unvanını iddia ediyor.Orijinal Bugatti Veyron 1.700.000 $ fiyatlı ve 1001 hp ile donatılmış 253 mph hıza sahiptir.
Hiç "Hıza ihtiyacım var!" dediğiniz oldu mu? 2011 Bugatti Veyron Super Sport sadece size hızı hissettirir. Dünyadaki en hızlı seri üretim, yol yasal aracın Pebble Beach Concourse Ağustos 2010 tarihinde, Amerika yaptı. Bugatti bu yeni teklifi 2010 yılı sonuna doğru üretime girdi. Hattı çıktı ilk beş araba sınırlı olarak satıldı "Dünya Rekoru Editions." 2.4 milyon doların üzerinde (satın sırasında 2.08 milyon Euro), her bir maliyetle, ilk beş hemen tükendi. Bu Dünya Rekoru Edition'da Almanya'da Volkswagens Ehra-Lessien test pistlerinde saatte 267,9 kilometre hıza sahip araba bir kopyasıdır.
Yeni Bugatti Veyron Super Sport rekor kırdı koşulları mükemmeldi. SSC Ultimate Aero önce önceki Bugatti Veyron iyileştirmek amacıyla, 2007 yılında 256 mil rekoru, ama sonra, Bugatti en az 11mph tarafından rekorunu bir intikamla geri geldi. Bugatti Automobiles SAS ve Volkswagen Grubu Veyron tasarım ve geliştirme yol açtı. Volkswagen Jozef Kaban onun dış tasarımından sorumlu iken Hartmut Warkuss, baş tasarımcısı. Bu olağanüstü aracı adlandırma, onlar otomobil sektöründe iki devi, Pierre Veyron ve Ettore Bugatti birleştirdik. İtalyan Ettore Bugatti, 1909 yılında yaptığı otomobil şirketi kurdu. Bugatti araçları kendi mühendislik ve şık hatları ve bitirmek için çok ihtiyaç vardı. Öyküsü insanların yalnızca belirli sayıda bir Bugatti sahibi olma ayrıcalığına sahip olduğunu da vardır, royalty veya sahip olmak için tek sosyal sınıfı yüksek artmıştır. Diğer ayrım Bugatti taşır: Birincisi, ilk Monako Grand Prix kazandı olmasıdır. Pierre Veyron, bir Fransız, bir Bugatti yapılan Motorlu araç 1939 Le Mans 24 Saat yarışı kazanan bir yarış pilotu oldu.
Hiç "Hıza ihtiyacım var!" dediğiniz oldu mu? 2011 Bugatti Veyron Super Sport sadece size hızı hissettirir. Dünyadaki en hızlı seri üretim, yol yasal aracın Pebble Beach Concourse Ağustos 2010 tarihinde, Amerika yaptı. Bugatti bu yeni teklifi 2010 yılı sonuna doğru üretime girdi. Hattı çıktı ilk beş araba sınırlı olarak satıldı "Dünya Rekoru Editions." 2.4 milyon doların üzerinde (satın sırasında 2.08 milyon Euro), her bir maliyetle, ilk beş hemen tükendi. Bu Dünya Rekoru Edition'da Almanya'da Volkswagens Ehra-Lessien test pistlerinde saatte 267,9 kilometre hıza sahip araba bir kopyasıdır.
Yeni Bugatti Veyron Super Sport rekor kırdı koşulları mükemmeldi. SSC Ultimate Aero önce önceki Bugatti Veyron iyileştirmek amacıyla, 2007 yılında 256 mil rekoru, ama sonra, Bugatti en az 11mph tarafından rekorunu bir intikamla geri geldi. Bugatti Automobiles SAS ve Volkswagen Grubu Veyron tasarım ve geliştirme yol açtı. Volkswagen Jozef Kaban onun dış tasarımından sorumlu iken Hartmut Warkuss, baş tasarımcısı. Bu olağanüstü aracı adlandırma, onlar otomobil sektöründe iki devi, Pierre Veyron ve Ettore Bugatti birleştirdik. İtalyan Ettore Bugatti, 1909 yılında yaptığı otomobil şirketi kurdu. Bugatti araçları kendi mühendislik ve şık hatları ve bitirmek için çok ihtiyaç vardı. Öyküsü insanların yalnızca belirli sayıda bir Bugatti sahibi olma ayrıcalığına sahip olduğunu da vardır, royalty veya sahip olmak için tek sosyal sınıfı yüksek artmıştır. Diğer ayrım Bugatti taşır: Birincisi, ilk Monako Grand Prix kazandı olmasıdır. Pierre Veyron, bir Fransız, bir Bugatti yapılan Motorlu araç 1939 Le Mans 24 Saat yarışı kazanan bir yarış pilotu oldu.
Performans
Her silindire dört valf olduğundan Veyron Super Sport 4 487,8 cu bir deplasman inç bi-turbo ile yardımcı bir 16 silindirli motor gücünü alır, bu Veyron SS 64 valf toplam anlamına gelir.Motor konfigürasyonu o Bu bir önceki modeli yaklaşık 200 hp daha fazla, 1200 beygir gücü toplam üretir bir V daha W gibi görünmesi iki adet V8 motor birleştirmek gibi bu aynıdır. Bu bilgisayar yedi vites oranları sahip otomatik kontrollü bir dual-clutch doğrudan vites kutusu vitesleri kullanır.Vites kutusu İngiltere Ricardo tarafından inşa edilmiştir.Fırsatı göz önüne alındığında, ya tam otomatik veya yarı otomatik modda Veyron SS sürebilirim. Bu araba bir iletim değiştirmek için 172,000.00 $ dolara mal olacak. Bu kılan Bugatti Veyron SS başka özelliği de tüm bu ısı ve hız oluşturduktan sonra araç serin tutmak için yardımcı on radyatörler, kullanmasıdır. Bir radyatör motor yağı, her biri diferansiyel yağı, transmisyon yağı, ve AC sistemi, aynı zamanda motor ve inter-soğutucu için üç radyatör her vardır. Michelin Veyron, yüksek hızlarda tasarlandığı özellikleri karşılamak için özel lastikler tasarladı.Veyron SS için lastik bir dizi değiştirirken, dört bir dizi için $ 36,000.00 maliyeti.Veyron SS için fren diski silikon karbid kompozit takviyeli bir karbon fiber olduğu SGL Karbon, tarafından imal edilmiştir. Frenler Bu tip Bugatti Veyron için en iyi çalışan daha az fren soluyor için uygundur.Bugatti 2.4 saniyede en az 3 saniye içinde 0-62 mil vurur.Veyron SS için verilen ölçümleri vurmak içinde ilerlemesi 15 saniyenin altında at ve bir dakikadan az 10 saniye, 186 mph 150mph içerdiği için, 245 mil kadar hızlı gidiyor olabilir.
Üst hızlarda bu araba sürmek için çalışırken, sürücü özel bir anahtar kullanımı yoluyla en yüksek hız modunda koymak gerekir. Eğer üst hız anahtarı tuşlamıştır sonra, bir üst hızda bir çalışma yapmak için sürücü ve araç hem de hazırlamak için bir kontrol listesi üzerinden gidin. Aşağı 2.6 inç bir zemin açıklığını için araba dips, arka spoiler, vazgeçer ve gittiğiniz kapalı ön hava difüzörü, sonra kapatılır. Jozef Kaban tarafından gövde tasarımı aerodinamik verimliliği artırmak için rafine edilmiş karbon fiber malzeme kullanımını içerir. Ile tüm vücut eklendi burulma rijitliği sağlayan tüm karbon monococque yapılmıştır. Bu da yaklaşık 110 £ kaydeder, daha hafif bir Bugatti Veyron katkıda bulunur.Veyron SS siluet açıkça şık ve sportif.Çatı yardımıyla üzerinde bulunan iki NACA oluklar belli bir çağrı verilmesi, aynı anda motor hava girmesini sağlar.Imza "at nalı ızgarası" ön değişmeden kalır. Yeniden şekillendirilmiş, genişletilmiş ön hava girişleri tekerlek kemer çevresindeki zarafet sağlamak.Arka nedeniyle merkezi egzoz sistemi ile güzel eşleşen ikiz difüzör çok sportif görünüyor. Exquisite. Bu tek kelime Bugatti Bu son için her şeyi söylüyor. Itibarını, koltuklar sarılarak güvenli sürücü hem de yolcu tasarlanmış olan sadelik True.Noktasına basit ve doğrudan içinde birçok çan ve ıslık, yok.Gösterge paneli sürücünün ihtiyacı olan her şeye sahiptir. Bu koltuklar için döşemelik kendi türünü seçin ve hatta bunu için adınızın baş harflerini bir tuğrası ekleyebilirsiniz. Bir uçağın kokpit çok benzer. Bugatti, EB, bir nişan araç, içindeki boyunca açıktır ve dışarı değil, yapacaksın ki, ancak bu sürücü için bir hatırlatmadır, araba o sürüyor.
Özellikler
Vehicle Type: SuperCar | Base Price: $2,400,000.00 |
Fuel Tank Capacity: 25 gallons (94.6 liters) | Miles Per Gallon: 8 city / 13 hwy |
Length: 175.7 in. (446 cm) | Width: 78.7 in. (199.8 cm) |
Height: 47.4 in. (120 cm) | Curb Weight: 4486 lbs (2035 kg) |
Wheel Base: 106.7 in. (271 cm) | Ground Clearance: 4.9 in. (12.5 cm) |
Luggage Capacity: NA | Maximum Seating: 2 people |
Engine: 8.0L W16-Cylinder, 64v DOHC Quad Turbocharger | Displacement: 7993 cc |
Horsepower: 1200 HP | Max RPM: 6400 RPM |
Torque: 1106 lb-ft | Transmission: 7-Speed Dual Clutch direct-shift Auto |
0-60 mph: 2.40 seconds | 1/4 Mile: 10.2 seconds @ 142.9 mph |
0-100 mph: 5.00 seconds | Maximum Speed: 268 mph (431 kmph) |